Forum forum zespołu muzyki folk Portfolk Strona Główna forum zespołu muzyki folk Portfolk
Zapraszamy do dyskusji... TO SCOTLAND!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

it's a little asymmetrical

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum zespołu muzyki folk Portfolk Strona Główna -> Co o nas myślisz?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cheapbag214s
Kapitan jachtowy


Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 20086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: England

PostWysłany: Wto 5:04, 05 Lis 2013    Temat postu: it's a little asymmetrical

First Pepsi bottle overhaul in 16 years
PURCHASE, N.Y., March 22 () -- U.S. soda giant PepsiCo Inc. says it is overhauling the look of its 16- and 20-ounce bottles, including a new corkscrew-style twist at the bottom of the bottle.The top of the bottle to be released in April will have a label with a larger version of Pepsi's familiar red, white and blue circular logo, which is not being changed, Ad Age reported Friday.Pepsi plans to introduce the new bottle -- which borrows the twist concept from older Pepsi drinking glasses -- with 16-ounce bottles and then expand on that throughout the brand.About half of the country will have the new bottles on store shelves by the end of the year, the company said."We started with single serve, because it is the package you're seen drinking and holding," said Angelique Krembs, vice president of marketing for the Pepsi trademark."The longer-term view is this new design system would eventually hit all touch points beyond packaging, to be honest,[url=http://www.isabelmarantsneakersbootss.com/]isabel marant sneakers[/url], but certainly all other package types, as it applies," Krembs said.It is the first time in 16 years that Pepsi has changed bottle shapes,[url=http://www.parajumpersjackenoutlet.de/]long bear parajumpers[/url], although it changed its logo in 2008.In part, the company is trying to unify its marketing approach around the theme, "capturing the excitement of now.""It's not uniform, it's a little asymmetrical, there's a little edginess and playfulness, which is consistent with Pepsi's equities and youthful spirit," Krembs said.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum zespołu muzyki folk Portfolk Strona Główna -> Co o nas myślisz? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin