|
forum zespołu muzyki folk Portfolk Zapraszamy do dyskusji... TO SCOTLAND!!!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cheapbag214s
Kapitan jachtowy
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 20086
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: England
|
Wysłany: Pon 18:48, 23 Wrz 2013 Temat postu: LVルイ・ヴӝ |
|
|
LV ,[url=http://w.livedoor.jp/ralphlauren/]ラルフローレン コピー[/url]
ルイ·,[url=http://w.livedoor.jp/haglofsjacket]ホグロフス[/url]; ;ヴィトンのやり方に堅持して自分のブランドを堅持し、自分のブランドの精神は、できないようなもので、皆さんに提供する本当の文化のもの、そして希望ルイヴィトン·もっとわかりルイヴィトンの人·,[url=http://w.livedoor.jp/dvd]格安 dvd[/url];関注ルイ·ヴィトンの製品で、ぜひその今まだ消費力が、この消費意識や文化に対しての高い制品の人で、ある日この選択の能力は、最初の時間を選択するにはルイヴィトン·.ルイヴィトンのアパレルの風格·やすい分別、服から大胆色使いは熱血不羈はルイヴィトンの特徴は、·,[url=http://w.livedoor.jp/dvd/]dvd コピー[/url];最も印象深かったのは彼が設計の明るく美しい感動花柄、ファッション界と経典之作,[url=http://w.livedoor.jp/hublot]ウブロ時計[/url].ルイヴィトン·アパレルの形式では特定のが、彼の服を着る人が『』よ!少しだけが可能になってから、マドンナ村娘、王子がホームレスの危険性の特徴.1821年:創始者LouisVuittonフランスFranche-Comte省東部に生まれ,[url=http://w.livedoor.jp/marmot]マーモット[/url].1837年:16歳のLouisVuitton故郷を離れる、パリを貴族旅装を.1852年:ナポレオン三世即位に選ばれ、LouisVuitton皇後の御用束工、それに足を踏み入れる上流社会.1853年:烏まつげブリタニア皇後の信頼を獲得,[url=http://w.livedoor.jp/marmot]marmot[/url].1854年:第1軒の皮件専門店(パリ).1885年:初めての海外支店(ロンドン).1859年:創立自分工場、Asniёres…1885年:版図拡大海外からは、パリロンドン.1890年:発明独占ロック、現在まで踏襲されて.1900年:LouisVuittonの息子GeorgesVuitton家業を継ぐ、トランクを多様化し、服をかけるスーツケース、靴帽子具箱箱と.1914年:パリ香榭夫婦舎大道開設世界最大規模の皮具専門店、この店になっLV開拓世界販売ネットワークの核心.1920年:封建的な伝統を解体して、世界で観光ブーム、LVの客層が含まれてセレブ、例えばシャネル夫人、インド皇後とフランス大統領など.彼らは毎回遊び、荷物の件数は30件は50件.1924年:GeorgesVuitton設計Keepall多用途バッグ、細長い形現代バッグの元祖枕.は1931年:GeorgesVuittonの息子Gaston、苦心して設計して各種舱房トランクや食器箱、便利搭乗の乗客は、デザインにストレッチの軽量スーツケース.1932年:LVバケツ正式に命名バッグが登場し、Noe(聖書の名前),[url=http://w.livedoor.jp/rolex-copys]ロレックスコピー[/url].によると」
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
beioiog7y3l
Kapitan jachtowy
Dołączył: 19 Lip 2013
Posty: 10179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: England
|
Wysłany: Wto 2:35, 24 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
La SNCF avance, elle, "un nouveau contexte pour la grande vitesse ferroviaire qui doit être menée par un nouveau dirigeant". En interne, on évoque les "dissensions croissantes" entre M. Pepy et Mme Faugère, ainsi [link widoczny dla zalogowanych] que des relations "tendues".
Mireille Faugère était à la tête des grandes [link widoczny dla zalogowanych] lignes de la SNCF depuis six ans. A son crédit, il y a le succès du [link widoczny dla zalogowanych] TGV, devenu en quelques années [link widoczny dla zalogowanych] l'une des sources [link widoczny dla zalogowanych] les plus importantes des revenus de la SNCF. Pour son départ, on évoque officieusement, sans [link widoczny dla zalogowanych] y vraiment, la complexité de la nouvelle grille tarifaire [link widoczny dla zalogowanych] mise en place en 2007 ou encore sa [link widoczny dla zalogowanych] volonté de déménager ses équipes à la .
Son successeur devrait être connu dans les prochaines semaines. Deux noms circulent : [link widoczny dla zalogowanych] celui de , actuellement président de France, et celui de , actuellement chez [link widoczny dla zalogowanych] Publicis. Deux anciens de la [link widoczny dla zalogowanych] SNCF.
ère, directrice générale de la branche grandes lignes (SNCF-Voyages), à du 31 décembre. Elle deviendra conseillère de M. Pepy. Un communiqué précise qu'elle continuera "sous une forme différente, à ses compétences et sa [link widoczny dla zalogowanych] vision stratégique à la [link widoczny dla zalogowanych] direction de l'entreprise". Mais son [link widoczny dla zalogowanych] dans le groupe semble [link widoczny dla zalogowanych] incertain.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|