forum zespołu muzyki folk Portfolk
Zapraszamy do dyskusji... TO SCOTLAND!!!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum forum zespołu muzyki folk Portfolk Strona Główna
->
Co o nas myślisz?
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
KATEGORIE
----------------
Koncerty
Doradź nam coś.
Co o nas myślisz?
O wszystkim i o niczym
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
cheapbag214s
Wysłany: Wto 5:04, 05 Lis 2013
Temat postu: it's a little asymmetrical
First Pepsi bottle overhaul in 16 years
PURCHASE, N.Y., March 22 () -- U.S. soda giant PepsiCo Inc. says it is overhauling the look of its 16- and 20-ounce bottles, including a new corkscrew-style twist at the bottom of the bottle.The top of the bottle to be released in April will have a label with a larger version of Pepsi's familiar red, white and blue circular logo, which is not being changed, Ad Age reported Friday.Pepsi plans to introduce the new bottle -- which borrows the twist concept from older Pepsi drinking glasses -- with 16-ounce bottles and then expand on that throughout the brand.About half of the country will have the new bottles on store shelves by the end of the year, the company said."We started with single serve, because it is the package you're seen drinking and holding," said Angelique Krembs, vice president of marketing for the Pepsi trademark."The longer-term view is this new design system would eventually hit all touch points beyond packaging, to be honest,[url=http://www.isabelmarantsneakersbootss.com/]isabel marant sneakers[/url], but certainly all other package types, as it applies," Krembs said.It is the first time in 16 years that Pepsi has changed bottle shapes,[url=http://www.parajumpersjackenoutlet.de/]long bear parajumpers[/url], although it changed its logo in 2008.In part, the company is trying to unify its marketing approach around the theme, "capturing the excitement of now.""It's not uniform, it's a little asymmetrical, there's a little edginess and playfulness, which is consistent with Pepsi's equities and youthful spirit," Krembs said.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin