forum zespołu muzyki folk Portfolk
Zapraszamy do dyskusji... TO SCOTLAND!!!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum forum zespołu muzyki folk Portfolk Strona Główna
->
Doradź nam coś.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
KATEGORIE
----------------
Koncerty
Doradź nam coś.
Co o nas myślisz?
O wszystkim i o niczym
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
cheapbag214s
Wysłany: Wto 22:34, 05 Lis 2013
Temat postu: " Hoffman said.
Social media presence, tone, key to PSAs reaching younger audiences
WASHINGTON, Sept. 14 () -- Advertising experts said the way for public service announcements to reach younger U.S. audiences is to have a stronger presence on social media.The Ad Council said the government and other non-profit organizations increased their budgets for social media advertisements from $300,[url=http://www.kbcrussia.com/]true religion sale[/url],000 in 2009 to about $1 million in 2012.Smokey the Bear,[url=http://www.apollo13show.com/]michael kors coupon[/url], the iconic character who warns against the dangers of forest fires, now has Twitter, Facebook, Instagram and LinkedIn accounts, The Washington Post reported Friday.Peggy Conlon, president and chief executive of the Ad Council said the biggest question is where their target audiences -- often teenagers who check text messages during commercial breaks on television -- get information."If that's Facebook or Twitter, that's where we want to be,[url=http://www.kbcrussia.com/]true religion outlet[/url]," she said.Adonis Hoffman, a member of the National Advertising Review Board, said ad executives need to change their tone because peer-to-peer endorsement sites like Yelp and TravelAdvisor are more valuable than the government telling people what to do."So if you want to cut through the clutter and reach young minds then you really need user generated content, you better get people giving you thousands of likes on Facebook or re-tweeting your ad," Hoffman said.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin