forum zespołu muzyki folk Portfolk
Zapraszamy do dyskusji... TO SCOTLAND!!!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum forum zespołu muzyki folk Portfolk Strona Główna
->
Doradź nam coś.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
KATEGORIE
----------------
Koncerty
Doradź nam coś.
Co o nas myślisz?
O wszystkim i o niczym
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
cheapbag214s
Wysłany: Pon 23:59, 02 Gru 2013
Temat postu: the company said
3D helicopter vision system tested by Honeywell
WASHINGTON, Oct. 22 () -- Honeywell has completed testing of a system that integrates multiple sensors into its 3D synthetic vision system for safer flight in degraded conditions.Testing of the Synthetic Vision Avionics Backbone was conducted on a Blackhawk helicopter as part of the U.S. Defense Advanced Research Projects Agency Multifunction Radio Frequency program.The system,[url=http://www.jimmychoooutletonlines.com/]Cheap Jimmy Choo Shoes[/url], the company said, accurately detected obstacles,[url=http://www.jimmychoooutletonlines.com/]Jimmy Choo Wedding Shoes[/url], terrain and power lines, and displayed them in a realistic 3-D view on cockpit displays."In addition to giving pilots a dramatic tactical advantage when operating in brownout or whiteout conditions, moving this technology forward means increasing operational safety for our warfighters," said Howard Wiebold, manager of business development, Honeywell. "It increases the number of missions and types of missions commanders can accomplish by simply enabling pilots to fly safely in previously deterred space. "Degraded visual environment is a challenge for helicopter operations, especially at takeoff and landing. The U.S. military estimates nearly two-thirds of all helicopter accidents can be attributed to loss of situational awareness and the inability to detect obstacles."The beauty of the SVAB is that it's 'sensor impartial,' allowing any number of sensors to provide input into the common sensor interface," Wiebold said. "This open approach makes way for an efficient upgrade path, especially while research continues into new and improved sensors for use in degraded visual environment conditions."
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin